GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Milyen szállítási módok vannak a Webáruházban?

    A Szállítási mód a termék típusától és a megrendelés értékétől függ.

    1. Standard kiszállítás

      Alapesetben a Magyar Posta – a szokásos módon - szállítja ki megrendelését. Amennyiben úgy választ, fizethet  kiszállításkor is. Ebben az esetben a kiszállítás és a pénz beszedésének a díja 1000Ft, melyet a kézbesítőnek kell fizetnie.

    2. Ingyenes kiszállítás

      Amennyiben megrendelésének értéke eléri a 10.000Ft-ot, a kiszállítás költségét átvállaljuk. A kiszállítást változatlanul a Magyar Posta intézi

    3. Házhoz visszük a boltot

      Harmincezer forint vásárlási érték felett házhoz visszük a boltot! Ez egy komplex szolgáltatás az Ön kényelméért: A kiválasztott terméket telefonos megbeszélés alapján több méretben kiszállítjuk, Ön felpróbálja, kollégánk a helyszínen alakítja, és Ön csak akkor vásárolja meg, amennyiben elégedett vele!

  2. Probléma esetén hogyan reklamálhatok?

    A TABOO márka alapfilozófiája, hogy tartós, értékes és kitűnő termékeket szállítson vásárlóinak! Alapértékünk és érdekünk, hogy Ön elégedett legyen a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Amennyiben ez még sincs így, kérem forduljon kollégáinkhoz a megadott lehetőségek bármelyikével.

    Ön reklamálhat:

    Személyesen: 1042 Budapest, Árpád út 88. - nyitvatartási időben

    Telefonon: 06-1-783-45-15

    Mobilon: 06-20-5-789-789 számokon -  nyitvatartási időben

    Faxon: 06-1-783-53-60

    E-mailben: A [email protected] e-mail címen bármikor

    Reklamációjára késlekedés nélkül reagálunk, gondját igyekszünk megoldani.

  3. Hogyan kell kezelni az áruházat?

    Az áruház elsősorban a személyes vásárlást segíti. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek több javaslatot, és információt nyújtani a termékekre vonatkozóan.

    Böngészés

    Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül  tájékozódhat termékeinkről. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát, adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldal segít a  termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás és az ár található, illetve itt teheti kosarába a terméket.

  4. Milyen keresési lehetőségek vannak?

    A KERESÉS funkcióval egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.

  5. Hogyan rendelhetek?

    1. Azonnali termékrendelés, Rendelés e-mailen vagy telefonon keresztül:

      A termék oldalakról regisztráció nélkül –az azonnali rendelés gomb megnyomásával, vagy  e-mailen illetve telefonon keresztül - azonnal indíthat termékrendelést! Kérem, minden esetben adja meg a telefonszámát, hogy a rendelés részleteit tudjuk Önnel egyeztetni! Kérem, jelölje meg azt is, hogy mikor kereshetjük Önt telefonon!

    2. Hagyományos megrendelés:

      A regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadása után rendelhet. Lehet eltérő szállítási és számlázási címe, így ajándékot is küldhet. A kosarába helyezés után választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után a szoftver kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.

    3. Általában minden megrendelés:

      Weboldalunkról történő megrendelés, és  annak visszaigazolása nem szerződés, és előszerződésnek sem minősül. A szerződés kizárólag a megrendelt áruk kézhezvételekor jön létre. 
      A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az árak megjelenésüktől kezdve érvényesek, kivéve ha azokat hibásan tüntettük fel, ilyenkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy ha ez a megrendelőnek nem felel meg, akkor elállhat a szerződéstől. 
      A termékekről és az árakról részletesebb információért kérjük lépjenek velünk kapcsolatba.

      A megrendelés akkor hatályosul, ha az online megrendelést e-mailben vagy telefonon munkatársunk visszaigazolja. Cégünk nem  felelős  az internetes hálózatban bekövetkezett hiba esetén, amely akadályozza a web üzemeltetést és a vásárlást, vagy bármilyen programhiba, technikai hiba vagy vis maior által rendszerünkben keletkezett hibáért, illetve  weblapunkon történt hibás elírásokért, téves adatokért.

      A megrendelés feladásával a fogyasztó/megrendelő/ hozzájárul ahhoz, hogy a fogyasztó/megrendelő/ értesítése mellett a szállítási határidőt – a megrendelővel egyeztetve meghatározzuk, szükség esetén megváltoztassuk.
      A megrendeléssel a fogyasztó a fent említetteket elfogadja és a szerződés elválaszthatatlan részének tekinti.

TABOO - Éld meg a vágyaidat!